sobota, 20 lutego 2010

Zimowy weekend w Kołobrzegu?

Tak już mam, że latem najchętniej wyjechałbym w góry a zimą...dlaczego nie nad morze?

Zima tego roku jest piękna nad morzem! Wrzuciłem do galerii kilka zdjeć z naszej polskiej plaży, mojej ulubionej plaży w Kołobrzegu w części zachodniej.

Dziś miałem aktywny dzień od samego rana, walczyłem z zaspami sniegowymi, ale to nie zwalnia mnie z ćwiczeń gimnastycznych, które już za chwilę... :-)

Najbardziej ciesze się, że kolejny dzień upłynąl mi bez grania...zatem ze swietnym spacerem nad morze, nie najgorszymi mam nadzieję zdjęciami...poprostu byłem w świecie...a nie w grze...i dobrze mi z tym, czuje sie coraz silniejszy.


Jeśli chodzi o aparat to zdjęcia wykonane są na zwykłym Canonie Powershot A570 IS. Mój stary dobry malutki Canon, który przydaje sie na wszelkie podróże. Dawno już nie robiłem nim zdjeć i zapomniałem, że wyświetlacz rozjaśnia obraz bardziej niż wychodzi to na zdjeciu. W efekcie wszystkie zdjęcia są niedoświetlone...ale oddają mam nadzieję jakiś klimat :-)

A wy, co robicie w ten weekend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz