środa, 24 lutego 2010

Jak oszczędzać? Weryfikuj oferty!

Napewno masz telefon komórkowy, zamiast grać , poświęć godzinę na sprawdzenie ofert na rynku, być może przepłacasz chociaż móglbyś mieć to samo lub więcej za mniej.

Osobiście z różnych względów mam telefon na karte, również z różnych względów jest to telefon w sieci Orange. Wiem, że nie jest to najkorzystniejsza oferat na rynku, ale na razie nie opłaca mi się jej zmieniać.

Opłaca mi się natomiast sprawdzić jakie oferty i promocje przygotowała dla klientów telefonów na karte firma Orange. Okazuje się, że od ponad roku mogłem płacić od 10-20 groszy mniej za połączenia i o 5 groszy mniej za sms. Gdybym tylko zainteresowął się tym co oferuje Orange na karte.

Od roku mogłem zmienić po prostu ofertę z Orange Go na korzystniejszą Nowe Orange GO. Zmiana jest bezpłatna jeśli aktywujesz ją wpisując kod na klawiaturze:

*101*10# i potwierdź zieloną słuchawką (aktywacja bezpłatna).

Dodatkowo dopiero będąc w ofercie Nowe Orange Go mam dostęp do kolejnych promocji, które mogę sobie wybrać ze strony Orange i również aktywować za darmo. Ponadto wiele z tych promocji nie wyklucza się wzajemnie. Możesz korzystać z kilku na raz.


Zamiast grać, sprawdź więć jaką masz oferte w swojej sieci komórkowej i poszukaj czy przypadkiem za darmo nie mógłbyś mieć więcej za mniej.

4 komentarze:

  1. Operatorzy żerują na tych którzy nie uaktualniają taryf. Dużo niedoinformowanych ludzi ma taryfy z przed kilku lat. Powiem więcej, rozmawiałem z człowiekiem z plusa który chwalił się że mają jeszcze grupkę aktywnych klietnów z taryfą Simplus Mono gdzie minuta kosztuje prawie 2zł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Sam nie dawno należałem do tej grupki "nie aktualnych". Od roku mogłem korzystać z nowej taryfy gdzie za połączenia płaciłbym o 10-20 groszy mniej! Głupi myślałem ze taryfa aktualizuje się automatycznie :-). Jak zauważył Adam już wiemy dlaczego nie aktualizuje się automatycznie - TO ŚWIETNE ŹRODŁO DOCHODÓW dla operatora. Niby to groszę ale w perspektywie roku to są niezłe zarobki dla nich - dla nas oszczędności. Im szybciej zorientujecie się w aktualizacji swoich ofert tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeszedłem do play fresz i nie żałuję. Większość rodziny ma w play więc możemy rozmawiać za darmo. Ale faktycznie wypada sprawdzać co jakiś czas nowe oferty operatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Czy mógłbyś się ze mną skontaktować? Najlepiej na maila, znajdziesz go u mnie na blogu w zakładce "O mnie/Kontakt"

    OdpowiedzUsuń