piątek, 12 lutego 2010

Uszczelnij Firefox'a

Dziś znów poczułem silną chęć wejścia na plemiona, aktywnie nie gram już od dawna ale korci mnie żeby wejść na forum, zajrzeć co tam słychać na froncie, co przyjaciele piszą (ze względu na nich nie wykasowąłem jeszcze konta)...wiem ze to złudzenie...wiem ze każda chwila tam spędzona jest stracona, a kontakt przyjaciółmi z gry mógłbym mieć chociażby tutaj, gdyby tylko oni zechcieli...



Szybko otrzeźwiałem i zrozumiałem, że muszę zmienić nawyk przeglądania forum gry przy porannej kawie na nawyk robienia czegoś pożytecznego przy porannej kawie (pożyteczne znaczy coś co i tak bym zrobił tracąc czas na plemiona + jeszcze to).

I tak wziąłem się za przeglądanie przydatnych rzeczy znalezionych w necie których nie miałem czasu przeczytać a odłożyłem na przejrzenie na potem. Dzisiejsza kawa poranna jest pod hasłem, uszczelnij swoją przeglądarkę i nie ułatwiaj zadania wirusom i robakom.

Szczegóły pod tym linkiem. Szybko i łatwo sprawdzisz które wtyczki w Firefoxie są nieaktualne a przez to narażone na ataki. Trochę czasu trzeba poświecić na to uszczelnienie, jak we wszystkim w życiu. Czas zawsze musimy poświecić, pytanie tylko na co poświęcisz swój wolny czas jutro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz