czwartek, 11 lutego 2010

Zamiast grać

Dziś rano wstałem i poczułem silną chęć zajrzenia na plemiona...wiem jednak jak to się kończy, niby wchodzę na chwilkę ale wciągam się i godzina mija....potem kolejne pół itd.

Zamiast tego zainstalowałem sobie nową wersję Google Chrome 4.0 (wreszcie chrome z dostępem do rozszerzeń, miedzy innymi "adblock" do blokowania reklam) dostępną w wersji stabilnej juz od 2 dni :-)



Chciałem napisać o tym właśnie ile rzeczy możemy sprawdzić w ciągu tych niby tylko godzinki. Godzina w grze trwa 5 min, gdybym się skusił w przyszłości musiałbym stracić dodatkowy czas na zainstalowanie chrome (wybranie motywów, dodatków itd) :-) tak mam już to za sobą.



Wczoraj również zamiast skusić się na plemiona złapałem byka za rogi i posprawdzałem oferty rachunków oszczędnościowych na rynku. Wreszcie mam czas żeby zabrać się za wszystkie zaległości.

Żaden doradca finansowy nie sprawdzi oferty dokładniej niż my sami. To wymaga oczywiście nakładu czasu i pracy. Poświeciłem na przeanalizowanie ofert na rynku bankowym 2h wczoraj...ale przynajmniej dziś wiem gdzie założę rachunek oszczędnościowy jak również dlaczego i gdzie przeniosę konto osobiste.

Gdybym skusił się na plemiona byłbym co najmniej 2 h w plecy i kto wie ile jeszcze pieniędzy ...

Miłego dnia :-)



p.s. jestem już po gimnastyce porannej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz